Ubezpieczenie DJI Care Refresh Osmo Action 3 (2 lata)

Od:DJI

Zamów telefonicznie:

Produkt czasowo niedostępny
175,00 zł

Podobne produkty

Opis produktu

DJI Care Refresh

DJI Care Referesh to kompleksowe 24-miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego urządzenia podczas użytkowania. W przypadku uszkodzenia, za niewielką opłatą (119 PLN za pierwszą wymianę, 185 PLN za drugą wymianę i 249 PLN za trzecią wymianę.) czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.

Jak to działa?

Po zakupie karty DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny produktu, do którego ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji produktu.

Co robić w razie wypadku?

  1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
  2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
  3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 119 PLN za pierwszą wymianę, 185 PLN za drugą wymianę lub 249 PLN za trzecią wymianę i dostaje nowy produkt bądź nie noszący śladów użytkowania.
  4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Zastrzeżenia

DJI Care Refresh nie obejmuje:

  1. Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.
  2. Skradzionego lub porzuconego produktu.
  3. Dodatkowych akcesoriów.
  4. Celowej utraty produktu.
  5. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
  6. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
  7. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
  8. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
  9. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
  10. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
DJI-CARE-OA3-2

Specyfikacja

Czas działania 24 miesiące od aktywacji

Oferowane usługi

Zakres ubezpieczenia
Naprawa lub wymiana sprzętu na nowy po awarii (po zakończeniu gwarancji producenta)
Awaria
Serwis door-to-door
Serwis D2D
Naprawa lub wymiana sprzętu na nowy po wypadku, przepięciu lub zalaniu
Wypadek
Nowy sprzęt po kradzieży z włamaniem lub rabunku
Rabunek
Nowy sprzęt po kradzieży kieszonkowej lub z bagażu podręcznego
Ochrona podstawowa
Serwis door-to-door, naprawa lub wymiana sprzętu na nowy po wypadku, przepięciu lub zalaniu, Nowy sprzęt po kradzieży z włamaniem lub rabunku.}
więcej mniej
Warunki ubezpieczenia
Jeden rok ubezpieczenia awarii po wygaśnięciu dwuletniej gwarancji udzielonej przez producenta.
Jeden rok ubezpieczenia awarii po wygaśnięciu dwuletniej gwarancji udzielonej przez producenta.
Dwa lata ubezpieczenia awarii po wygaśnięciu dwuletniej gwarancji udzielonej przez producenta.
Dwa lata ubezpieczenia awarii po wygaśnięciu dwuletniej gwarancji udzielonej przez producenta.

WARTA Bezpieczny Sprzęt to ubezpieczenie mające na celu ochronę sprzętu elektronicznego przed różnymi zagrożeniami, takimi jak kradzież, uszkodzenia mechaniczne, zalanie, pożar, a także wiele innych nieprzewidywalnych sytuacji.

warunki ubezpieczenia

Dowiedz się więcej

Opinie klientów

Hej!
Napisz pierwszą opinię.

Aby móc ocenić produkt i dodać opinię musisz być zalogowany.