Pierwszy kwartał 2024 przebiega pod hasłem dynamicznej ekspansji TECHWISHA na 15 miast w całej Polsce. Z początkiem roku udostępniliśmy dla Was 33 punkty TECHWISH POINT w zupełnie nowych, dogodnych lokalizacjach. Dzięki temu nasza bogata smart oferta jest jeszcze bliżej Was - dostępna jeszcze łatwiej, jeszcze szybciej i jeszcze sprawniej.
Kiedy rynek e-commerce rozwija się tak szybko, TECHWISH wyprzedza oczekiwania użytkowników i wytycza zupełnie nowy szlak zakupów online. Nasza platforma new-commerce nie czeka - dynamicznie dociera do odbiorców przez kanały oferujące nowe, ekscytujące i pełne korzyści doświadczenie zakupowe. Co to oznacza w praktyce? TECHWISH opowiada - o co chodzi z TECHWISH POINT!
TECHWISH POINT to 33 nowe lokalizacje w całej Polsce, gdzie na naszych klientów czeka zielony portal do świata smart produktów. W określonych punktach pod szyldem TECHWISH POINT znajdziecie interaktywny ekran, a na nim tysiące akcesoriów z naszej oferty, która rozrasta się w tempie pędzącej kuli śnieżnej!
TECHWISH POINT zapewnia Wam jednak znacznie więcej korzyści, niż płynny przegląd naszych smart artykułów. Każda lokalizacja oznaczona naszym zielonym logo, to jednocześnie punkt darmowej dostawy tego samego lub następnego dnia! Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć ilość z jakością i docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców w sposób, który spełni Wasze potrzeby i oczekiwania zakupowe na najwyższym poziomie.
TECHWISH POINT znajdują się obecnie w 33 miejscach na terenie całej Polski, stopniowo malując coraz więcej zielonych punktów na mapie. Miłośnicy nowinek technologicznych i inteligentnych rozwiązań mogą szukać ich nie tylko w sklepach stacjonarnych we Wrocławiu, ale też w:
Dokładne lokalizacje salonów TECHWISH POINT znajdziesz tutaj. Pod tymi adresami czekają interaktywne ekrany i nasze logo TECHWISH - zielona latarnia, która pomoże Wam się odnaleźć w morzu technologicznych nowinek. To tutaj odbierzesz zamówione produkty nie płacąc za przesyłkę ani grosza, niezależnie od gabarytów.
Każdy TECHWISH POINT niebawem udostępni Wam interaktywny ekran, na którym możecie przebierać w nowoczesnych akcesoriach z najróżniejszych kategorii. Wśród nich innowacyjne urządzenia smart, inteligentne akcesoria dla zwierząt, wysokiej klasy sprzęt AGD, rozbudowana strefa gamingowa, beauty, lifestyle i wiele więcej - wszystko do Waszej dyspozycji!
Oprócz interaktywnych ekranów, które zabiorą Was w ekscytującą podróż po świecie smart nowości, w TECHWISH POINT możecie liczyć także na fachową i empatyczną obsługę serwisu ZbitaSzybka. Profesjonalna ekipa krok po kroku wytłumaczy Wam, jak skorzystać z TECHWISH POINT i chętnie podzieli się swoją wiedzą.
TECHWISH POINT to świeże podejście do naszych innowacyjnych usług new-commerce, które działa na zasadach klasycznych punktów stacjonarnych. Podobnie jak dobrze Wam znane punkty TECHWISH we Wrocławiu, tak i TECHWISH POINT oferują użytkownikom odbiór tego samego dnia w wybranym salonie lub całkowicie darmową wysyłkę (niezależnie od towaru) do wybranej spośród 33 nowych lokalizacji. Oszczędzasz nie tylko na czasie, ale też na dostawie!
TECHWISH POINT to wyjątkowe połączenie wygody zakupów online z bezpośrednim dostępem do fachowej obsługi i pomocy wykwalifikowanego personelu serwisu ZbitaSzybka. Przeglądając ofertę TECHWISH na interaktywnym ekranie nie jesteś sam - możesz liczyć na wsparcie, a następnie odbiór produktów z rąk osób, które znają się na rzeczy i dobrze zajmą się Twoimi zamówieniami.
TECHWISH POINT mają ułatwiać dostęp do oferty naszej platformy new-commerce, dlatego ich obsługa została maksymalnie uproszczona. Jak złożyć zamówienie z darmową dostawą do wybranego punktu? Cała magia TECHWISH POINT dzieje się podczas wyboru opcji dostawy - wybierając opcję “odbiór w sklepie” gwarantujesz sobie:
Czy mogę opłacić zamówienie w punkcie TECHWISH POINT?
Tak, możesz opłacić zamówienie w punkcie TECHWISH POINT podczas składania go z pomocą interaktywnego ekranu. Ekran umożliwia Ci wygodną płatność online zarówno ze swojego poziomu, jak i z poziomu Twojego smartfona. Bezgotówkowo, szybko i bezpiecznie.
Skąd mam wiedzieć, czy produkt jest dostępny tego samego dnia?
Wybierając punkt dostawy, zobaczysz informację, czy zamówione przez Ciebie produkty znajdują się w salonie. Jeżeli tak - możesz odebrać je tego samego dnia. W przypadku braku produktu stacjonarnie, do gry wchodzi błyskawiczna i darmowa dostawa do punktu już następnego dnia roboczego.
Czy mogę dokonać zwrotu/reklamacji w TECHWISH POINT?
Tak, opcja dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji jest dostępna w punktach TECHWISH POINT. Dzięki temu cały proces przebiega szybciej, sprawniej i w trosce o całkowite zadowolenie naszych użytkowników. Troskliwy personel poprowadzi Cię przez poszczególne etapy krok po kroku.
Co jeżeli nie odbiorę produktu w wyznaczonym terminie?
Coś Ci wypadło i nie możesz odebrać swojego zamówienia danego dnia? Bez obaw - zamówienia złożone w TECHWISH POINT lub z odbiorem w punkcie TECHWISH POINT zaczekają na Ciebie, jeżeli nie odbierzesz ich w ustalonym terminie.
Kategoria: Aktualności